HR marketing

11 200,00 Kč
Skladem
SKU
ba_cz_ictpro_1028
Věrnostní bodyZískejte 50 bodů za napsání recenze k tomuto produktu
HR marketing kombinuje marketing, brand management a personální psychologii. Cílem HR marketingu je vybudovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa.

Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce.

Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do stávající situace HR marketingu, která je ovlivněna generací X a finanční ohodnocení dnes již není dostatečně motivační. Jak se s touto situací vypořádat, kde hledat ty správné zaměstnance a jak je oslovit, to vše je náplní tohoto kurzu.
  • Východiska HR marketingu
  • Zaměstnanec
  • Externí HR marketing
  • Interní HR marketing
  • Vybrané nástroje HR marketingu
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Více informací
Dodavatel ICT Pro s. r. o.
Napište svou recenzi
Recenze mohou psát pouze registrovaní zákazníci. Přihláste se nebo registrujte prosím