Key Account Management

7 200,00 Kč
Skladem
SKU
ba_cz_ictpro_893
Věrnostní bodyZískejte 50 bodů za napsání recenze k tomuto produktu
Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče.
V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy.
  • Klíčový zákazník
  • Firemní strategie
  • Management
  • Komunikace se zákazníkem
  • Praktický nácvik
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Více informací
Dodavatel ICT Pro s. r. o.
Napište svou recenzi
Recenze mohou psát pouze registrovaní zákazníci. Přihláste se nebo registrujte prosím